06.04.10

Så var det en ny dag igen.
Igår låg jag och magnus och kollade på de 9 första avsnitten av Solsidan, gud va vi skrattade.
Fy fan... :) Kul var det!
Magnus gick och la sig tidigt och jag satt uppe och skickade in lite foton till Extrafilm.
Vill ha kort på Elliot i fotoalbum också, för tänk om datan skulle krascha ?!?!
Vill inte ens tänka på det, måste köpa en externhårddisk så vi kan föra över alla gamla minnen. vore döden om det försvann.

Idag har jag och lilla E bara tagit det lugnt.
Vi har busat i sängen på morgonen och sen bara myst.
Imorgon ska vi in till stora staden och träffa Max och Johanna på lunch :) wii..

Nu ska jag sätta mig och mata lilla E och kolla på Grey´s Anatomy ett tag och invänta den stora herrn i huset :)

kram
Kommentarer
Ellinor / 2010-04-06 @ 15:39:35

Det är så sjukt kul!


Sandra / 2010-04-06 @ 16:14:01

Vinn The Hills säsong 1 på http://sandrasvarld.webblogg.se :)


Nicolina / 2010-04-06 @ 16:27:22

Hihi! Då ska jag se till att kolla på dem snarast :)

Åh, vad härligt! Vilken rejäl babyboom det blev i "klassen" ^^ Sabina, Johanna, Karolina och du (och jag trots att det inte gick så bra). Riktigt kul!



Mmm, nej usch, det är ju hemskt vad de är dåliga! Jag jobbar ju på både hockeyn och fotbollen, och för hockeyn har allt hopp tyvärr tagit slut, så tar de sig inte upp blir det konkurs... Och fotbollen, ja... Förlust mot Örebro, mycket pinsamt. Men det är väl Gnaget i ett nötskal - Spelar de dåligt i början brukar det bli bra på slutet. Men det är ju inte roligt just nu. :(




Nikolina / 2010-04-06 @ 23:02:30

Det är ju iofs sant. Kommer nog gå jättebra men lite småläskigt när man ser en bild på sig själv och blir förvånad över hur stor magen ser ut vajre gång, hehe :) Men samtidigt är det ju underbart.



Solsidan är bäääst. Älskar verkligen det, hehe :)

Kramar


Johanna- Max mamma / 2010-04-07 @ 16:47:47

Tack M och Lill E för en toppen dag!! ;)


ToweJonteBLOGG / 2010-04-07 @ 22:43:48

Hejsan! Vad fin blogg du har :)

Kika gärna in på våran blogg!

http://towejonte.blogg.se



ha en bra kväll :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0