Tisdag 22 September

Godmorgon :) Nu sitter jag hos min syster igen.
Igår hade vi besök av Johanna, Johannes och Max :) Vi åt lunch och fikade.
Jätte mysigt. Men tiden bara rann iväg :(
Sen efter det åkte jag in till stan för att möta upp Lollo och Pappa. AIK match på G.
Vi åt på Max och satt i gräset.
Sjukt bra match sen, aik var grymma och det kändes så bra att se dom spela!
3-0 slutade matchen ;) Guldvittring.. joooo tack!
Biljettter till GBG - AIK är självklart redan bokade :)
Vi tog taxi hem ifrån älvsjö. :) Det var kallt och lång väntetid! :p
När vi kom hem drack vi varm choklad :) Mums... och sen sov vi!
Nu sitter jag här och hoppas på att internet hemma ska starta igång snart så jag kan bjuda på lite bilder och mera bloggande. Men dom verkar inte vara de snabbaste på denna jord.
Hörs snart förhoppningsvis.
Och tack alla igen för alla grattis :) Det värmer.
Kramar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0