Tisdag 13 Oktober

Jobbig natt med mycket smärta pga foglossning. Kunde inte vända mig om utan att skrika ...
På morgonen har jag även haft hjärtklappning och svårt att andas. Kännt mig yr och lite illamåeende.
Hoppas att resten av dagen blir bättre.

Jobbet igår gick bra. Hoppas att jag kommer iväg idag med.

Har hört att många sett snö idag på morgonen. JAG VILL OCKSÅ!
DÅ pratar jag riktig snö, inte blask. ska det va ska det vara ordentligt. Riktigt kallt så att det är som pulver som bara yr. :) Då är jag nöjd.

Babys klocka ringde 04:50 imorse, tyckte synd om honom då han hade svårt att somna igår och inte sov förrän vid 12 typ. :( Lill puppe. <3

Roligt att fler och fler hittar hit :)
Skriv önskemål på inlägg :)

Kramar



Kommentarer
stine - pokerfrugan / 2009-10-13 @ 14:29:56

usch då, ja vet hur de känns :( inte roligt.. men som tur är kommer det något bra utav det, en bebis hehe :)

tack!! detsamma. kram


stine - pokerfrugan / 2009-10-13 @ 14:44:46

ja han försörjer sig ganska mycket utav det, det går ju i perioder, ibland vinner han stora summor och ibland lite mindre, just nu har han kvalat in till två mästerskap som går av stapeln i November någon gång, ska bli spännande.

Ja, vi vill ha 4 barn, vi älskar barn, det är ju så mysigt! men vi vill ha några år mellan dem.


Dorothea - Tvillingmamma & Gravid / 2009-10-13 @ 14:51:19

Hallå. Tack för din kommentar här om veckan.

Vad kul att höra och grattis till bebisen i magen! Spännande.

Hoppas allt går bra för er. Ha en toppen dag nu!


Wictoria - Mamma till Kevin. / 2009-10-13 @ 14:52:58

men gud vad jobbigt, du verkar ha det hårt med foglossningen. ta till hjälp det är varken bra för dig eller din kropp att må så fruktansvärt illa. :(



ja det är väldigt läskigt, jag satt i spänd tills dom berättade att lilla grabben överlevt fast den hårda krashen på så högt. det är att lura döden ser jag det :)




stine - pokerfrugan / 2009-10-13 @ 15:06:30

vi vill ha ca 3-4 år mellan barnen, så det dröjer ju ett tag, Wiggo är bara 4½ månad än så länge :) sen har vi ju djuren också, de är mina bebisar med hehe.. ja du vet ju du har ju själv djur hehe..

kram


Syrran / 2009-10-13 @ 15:28:25

din blogg är ett bra preventivmedel

Ellinor / 2009-10-13 @ 16:54:59

Ta det lugnt gumman.

Förövrigt håller jag med syrran;)


Ellinor / 2009-10-13 @ 17:01:52

Det betyder typ. Vila kroppen! ;)


Ellinor / 2009-10-13 @ 17:07:01

Me 2 :) Jag tror jag slutar vid 2 i skolan. Så jag åker väl hem då och fixar lite sedan kommer jag. Är det Södertälje-pendeln man tar?



Ska vi laga lite käk eller nått?

puss


Ellinor / 2009-10-13 @ 17:21:03

Ja men jag ringer på fredag då:)

Puss


stine - pokerfrugan / 2009-10-13 @ 17:36:43

ja hehe, finns bild under läs om: hunden mille det är en bordercollie/stövare.

det gick jättebra när wiggo föddes, blev igångsatt pga havandeskapsförgiftning.


Anonym / 2009-10-13 @ 18:31:07

det har jag märkt, men det verkar som om det bara bor svin här där jag bor, på riktigt alltså. Man märker det när man är ute för att bara ha kul och dansa. Grattis i efterskott förressten till den lille, eller man kanske säger förskott eftersom att bebisen inte är född?:S kram


Dorothea - Tvillingmamma & Gravid / 2009-10-13 @ 22:01:35

Hallå. Tusen tack! Kul att höra.

Din blogg verkar också jätte mysig =)


Emma - mamma till william / 2009-10-13 @ 23:21:31

Va jobbigt du måste ha de. Jag hade bara lite ont. Du borde prata med din barnmorska. Det är inte bra att må dåligt. Men min barnmorska tipsade om att ha en kudde mellan knäna när du sover på sidan att det lättar och du får mindre ont. vet att min syrra också hade ont och hon sov också med kudde mellan knäna knäna och under hela underbenet. Du borde testa de du med. För mig lättade de på nätterna när man skulle sova.


jenny, -18 år och gravid ♥ / 2009-10-14 @ 00:18:33

grattis till bebisen i magen :)


Wictoria - Mamma till Kevin. / 2009-10-14 @ 08:49:34

det gör du rätt i !, hoppas du får hjälp!

jag skulle vaccineras mot det nästa vecka men med tanke på dom risker som finns bla nervskador så tror jag att jag vill hoppa över det. detta sa inte min bm till mig, dom har dock ingen bra erfarenhet av biverkningarna jag fick reda på det av tidning och läkare. ska du ta den eller tagit? kram !


Erica & Neo <3 / 2009-10-14 @ 10:04:19

Okej :)

Ja, några namn som jag tycker är fina är:



Milo

Elias

Markus



Johnna (lite ovanligare med ett H i mitten)

Alexia

Novelia


stine - pokerfruga & mamma till Wiggo / 2009-10-14 @ 12:36:04

jag blev igångsatt i v 38 :)


Wictoria - Mamma till Kevin. / 2009-10-14 @ 13:22:28

Jag förstår det! , jag är själv fruktansvärt osäker, om det finns såna risker så klarar jag mig faktiskt med att tvetta händerna och sprita dom och hålla mig borta från sjuka människor, personligen tycker jag att du ska vänta ett tag tills du känner dig säker eller överhuvudtaget vet lite mer.

man vet ju inte heller hur barnet reagerar heller. :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0