Fredag 9 Oktober

Igårkväll hände något stort!
Jag och Magnus kände bebisen sparka för första gången, är så glad att vi fick vara med om det tillsammans :D det var så jävla häftigt!!!
Precis innan vi skulle somna också :D

Drömde om Ultraljud...
vaknade kl 05. Kunde inte somna om.

8 Åkte vi med buss till Nyköping, detta gör vi inte om. Det var en riktig kringelväg och både jag och magnus kände att det räckte med illamåeede för en dag. Så när vi kom fram beställde vi tågbiljett hem :D

Väl uppe på sjukhuset började jag bli nervös igen, ville så gärna att allt skulle se bra ut.
När vi kom in till ultraljudet så la jag mig på en säng, fick gel på magen och så började undersökningen.
Jag hann knappt lägga mig innan Magnus frågade, ser allt bra ut ? Det tyckte jag var jätte sött.
Barnmorskan sa att hon skulle kolla och mäta lite först... Med spänning väntade vi... hon visade hjärtat.. "den" hade hicka!!! SJUUUKT söööt. Knuten hand som "den" drog under hakan. "Den" sparkade hej villt när barnmorskan undersökte :) kan tänka mig att det inte var så skönt att bli puffad på!!!.. Sen sa hon att allt såg bra ut så mycket av det hon kunde se.. TACK GODE GUD!!!
Tillslut frågade jag "kan man se könet på den", då sa hon. vi brukar inte berätta det. Men ni kan få se så får ni gissa själva... Jag såg direkt något som "liknade" en snopp haha... väldigt identiskt om jag ska vara ärlig. Och när jag gissade på en pojke så log hon bara. Sen innan vi skulle gå så ville jag ha det lite mera bekräftat, så då sa jag "Eller , jag ser iaf inte ut så där mellan benen". Då svarade hon "det tror jag inte heller att du gör"... :) så skrattade vi ! Så TROLIGEN så är det en liten pojke i magen....

Jag vill träffa dig nu min älskling! Väx nu och fortsätt att vara frisk så kommer vi att ha ett underbart liv framför oss tillsammans! Din pappa längtar också efter dig <3
Kommentarer
Petra / 2009-10-09 @ 20:28:55

Sv: Oj, det var snabbt du visste. :) Kände du det i kroppen att du var gravid eller du visste symtomen för en graviditet och gjorde ett test?


Från bebisens Pappa :D / 2009-10-09 @ 21:08:11

Gud vad jag längtar efter att få se dig hålla om dig och ge dig all min kärlek :D Väx och bli stor och stark

Johanna - 20 & gravid / 2009-10-09 @ 21:10:18

gud va kul att ni fick se en livlig liten bebis :) och könet :D hehe. lycka till med allt :)


Johanna - 20 & gravid / 2009-10-09 @ 22:07:08

sv: en liten bebis är allt vi vet :) heh.


Ellinor / 2009-10-10 @ 12:25:29

Du, det är MJ-tema på Idol på fredag;)


Ellinor / 2009-10-10 @ 13:22:34

Ska bli spännande att se i alla fall:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0