Tisdag 24 November!

1 månad kvar till julafton, jag har sånna sjuka julkänslor. Känns som att jag ska spricka.
Jag vill pynta, baka och pyssla.. Vill titta ut och se snön falla...

Imorse vaknade jag när babys kl ringde 04:50. Efter det ville inte lilleplutt i magen somna om, så jag gick upp och gjorde tomtegröt och drack julmust :) Nu sitter jag hära och funderar på vart denna dag ska bära av.
Blir nog att titta på lite film och kanske försöka komma ikapp med lite serier :)

Vad har hänt sen sist då? Jo, i helgen tog vi det bara lugnt. Blev massa mys och film. Vi var ute med hundarna på lördagen i den härliga efterlängtade solen och efter det gick vi ner i byn och fikade :) det var mysigt.

I eftermiddag får kusinen hem sin hund Gibson. Ska gå förbi och kika , gosa och andas in lite valpdoft :) det är aldrig fel.
Idag lovar jag att försöka fota mycket. Hund , mage och förhoppningsvis lite av lillens saker :)

Hoppas alla får en bra dag!

Just det, måste berätta om mina sjukt härliga grannar.
Kl 07.00 varje morgon är det bråk, spring och barnskrik på våningen över. Tills man hör mamman skrika NUUUU RÄCKER DEEET! i samma lägenhet spelas det SJUUUKT dålig och hög musik hela dagarna. På kvällarna mellan 22-00 går tvättmaskinen och på helgen om man har riktigt tur så är det party :)
Vi har nu bott här i snart 3 månader, jag har inte klagat en ända gång. Jag måste vara världens bästa granne.
Någon som tycker att arga lappen ska åka upp snart ? :)
Kommentarer
towe / 2009-11-24 @ 08:20:43

Joo precis, det finns inte gott om dom :) allt bra med dig och bebisen :)

Ellinor / 2009-11-24 @ 19:28:42

Vad är det för hund?

Puss


Ellinor / 2009-11-24 @ 19:29:57

Vad är det för hund?

Puss


Ellinor / 2009-11-24 @ 19:33:26

Vad är det för hund?

Puss


towe / 2009-11-24 @ 19:54:14

vad roligt för er med bebisen :) börjar magen bli stor nu?=)

haha det är sant, men träffa dom killarna kommer jag nog aldrig göra, men man kan alltid hoppas hihi!


towe / 2009-11-24 @ 19:54:28

vad roligt för er med bebisen :) börjar magen bli stor nu?=)

haha det är sant, men träffa dom killarna kommer jag nog aldrig göra, men man kan alltid hoppas hihi!


Ellinor / 2009-11-25 @ 13:19:34

oj jäklar vad kommentarer det blev:S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0