Söndag 8 November

Grattis alla pappor på farsdag!
Jag tog mig faktiskt frihetan att köpa ett grattiskort och lite Lindt choklad till magnus ifrån lillen i magen :)
Min pappa ligger hemma och är sjuk i något tråkigt som har hållt i sen i snart en vecka :( Stackars papi, krya på dig!
Annars idag har vi vart på besök borta i Björnlunda hemma hos Åsa och Markus. Magnus var där och tränade, och jag kollade valpisar och förlossningsbilder ;)

Lördagen bestod för det mesta av besök i form av:
Magnus mormor, morfar, moster, kusin, bror, mamma, mormors syster och hennes man.
Dom firade magnus och nu har vi fått massa fina krukväxter till hemmet dom senaste helgerna och han har även fått ihop en skaplig summa pengar så vi känner att vi kan gå och köpa en ny kamera. :)

Igår kom även Millan och Daniel hit, vi kollade på film och åt tacos och hade det trevligt.

Just det i torsdags kom Magnus aldrig hem, han stannade kvar på bygget fram till fredag kl 05.
Så jag låg uppe hela natten och kollade på En riddares historia 2 ggr. :) När han kom hem åt vi macka med mjölk och gick och sov tillsammans istället :) detta resulterade självklart i att baby var ledig på fredagen och det kändes verkligen guld att få en dag till tillsammans :)

Är föresten i v.23+1 idag för er som undrar :D
längtar längtar längtar....
Kommentarer
Cassandra, mamma till Josefin / 2009-11-09 @ 22:02:49

Var du inte sjuk ;D tänkte på eftersom du ställde in partyt? ;D kram


nå vilken sötis mage :o)

ja det får vi hoppas. ni hade inte tagit reda på könet? :o) . om 10 dagar får vi veta :D

kramis.


Dorothea - Tvillingmamma & Gravid / 2009-11-10 @ 10:13:50

Hallå.

Tack för din kommentar här om veckan, har inte funnits tid att svara föräns nu.

Ja korrekt det var på jobbet pappa J gjorde illa sig. Han jobbar med att sälja fyrhjulingar och sådant.

Superbilligt heter butiken - finns en länk till deras internetbutik i min blogg också =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0