FREDAG 15 Maj

Så var det äntligen fredag.
Baby slutade tidigare och jag håller på och färgar klart mitt hår.
(bilder kommer troligtvis efter morgondagen) då min kära vän Ellinor ska komma hit och dricka vin med mig och äta gott. Kanske blir ett öga med på melodifestivalen. Men känner jag oss rätt så kommer vi iallafall inte sitta sysslolösa!

Ikväll ska vi äta grillad kyckling med potatissallad. Perfekt till detta underbara väder.


Pratade med mamma idag. Saknar dig (L)


Höll i mig igår för att inte börja läsa på boken, Om jag kunde drömma!

Jag klarade mig precis. Ska förhoppningsvis börja ikväll. Tända ljus lite choklad och en bra bok. Den du!


Tessi, jag har redan sett filmen, men det gör inget för jag har bara blivit mer och mer sugen på böckerna nu ! :)
kram på dig gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0