Måndag kväll

Hejsan hoppsan!
Idag har dagen rusat iväg med en för snabb fart.
Jag och Baby började kolla på Ducktales imorse :) Sen var vi ute med hundarna i värmen, dom höll på att storkna, vi likaså. Vi har myst, tvättat kläder och bara haft det bra, även fast båda är hostiga, snuviga och febriga så blomstrar kärleken :) det tycker jag är bra! :)
Nästa vecka fyller jag och min älskling 2 år :) 2 ÅR! :) har redan bestämt vad jag ska göra för honom då . Men det kan jag ju inte skriva hära då han faktiskt läser då och då. Men jag hoppas att det blir guld iallafall.

Nu ska jag sätta mig och kolla lite serier tänkte jag.
Jag följer dessa:
Gossip Girl
Grey´s Anatomy
LOST
One tree hill
Desperate Hosewive´s
Prison Break

Vilka är dina favorit serier ?

Sov gott Puss / M
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0