Måndag 15 Juni

Vad har då hänt sen sist ?
Jo.. i fredags tog Millan studenten. Det öste ner regn på dom små liven, men det stoppade INGEN! :)
Grattis sötaste..
Hela dagen var underbar.
Först utspring, sen mat och motagning hemma hos Morbror och sen utgång :)


i väntan på studenterna


Millan


Grattis baby


Den otroligt goda maten


Fia med Hutt :)


Vi åt efterrätt (världens godaste)


Syskonen (mina älskade kusiner)


Me & Babe!


Och sen då? Lördagen regnade även den bort.
Söndagen likaså. Det blev innesittar dagar med rappakalja och film :) Mysigt det med !

Idag har jag feber igen och världens förkyldning. Jag hatar detta väder. tro mig!
Ska försöka få så mycket som möjligt gjort iallafall.
PUSS / M
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0