Måndag 1 Juni

Igår orkade jag inte logga in på datorn. Hade så ont i huvudet/halsen och feber.
Ringde mamma och önskade henne grattis på morsdag! :) Då blev hon glad! *puss*
Jag och baby tog det jätte lugnt hela dagen, läste bok högt ute på altanen och sen låg vi i varsin solstol i skuggan ute på tomten och bara mös! På kvällen spelade vi lite playstation och hade det bra...

Idag då? Febern och halsontet sitter kvar . Kul kul... Inte nog med det, vaknade och trodde att jag skulle gå av på mitten. Välkommen mens!!! FAN!

Jätte fint väder, jag får inte vara för mycket i solen... nu när jag är dålig! "tips ifrån mamma"! SUCK!
Ska man kanske ta sig ut på en lång promenad i skogen med hundarna då???
Det är ju inte I solen :)

Vi får se vad det blir..
Har ni sett??

Sommarens nya Chorre :) Måste upp och köpa den genast!!!
Tror att det smakar UNDERBART!

Have a nice day! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0