Chorre och MTV

YES YES YEEES!!!!
Det var som jag trodde...
UNDERBART!!!!
Den SMAKAR UNDERBART!!!

Om den bara ska säljas under sommaren så kommer jag gå under..
Då måste jag köpa minst 100 kakor för att klara mig.. MUMS!!!
Det kanske jag gör iallafall för den var VERKLIGEN GOD!!!


Har precis legat och kollat på MTV Movie Awards.. grymt att twilight tog hem så mycket.

Lackade Eminem verkligen ur på riktigt ?! Han såg nämligen rätt arg ut..

Älskade att Kristen Stewart hade på sig Converse Skor.. Men hon såg rätt drågad ut ?!
Och betedde sig rätt mysko på scenen. Men hon är så skön.
 

Jag vet att det är många som är FÖRÄLSKADE i Robert Pattinson.
Okej han ser väll bra ut och så men mannen i mina drömmar dök även han upp på galan ..
Nämligen...
´
Channing Tatum..
Där kan vi kalla snygging ! :)

Kommentarer
fors / 2009-06-04 @ 17:49:52

Visst såg hon HÖG ut..?! helt paj och flummig.

Men man hade ju inte sagt nej, haha ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0