Vårat 2års Kalas

Våran dag blev så lyckad som man bara kunde önska sig.
När hjärtat var påväg hem packade jag ihop filten och Champangen.
Sen cyklade jag iväg och köpte Sushi. :)
Jag beställde 32 bitar. Fick det sjukt billigt ;) Den ni..
Sen cyklade jag bort till ängen och ställde mig och väntade på min prins.
När han kom fixade vi i ordning och skålade och åt.
Jag fick ett SJUUUUKT fint armband av hjärtis som jag är så glad för. Han kan verkligen min karl.
När vi kom hem fick baby se en av sina pressenter, jag hade gjort en film till honom med alla våra bilder och några av våra låtar på :) Han blev jätte glad.

En av de bästa dagarna i mitt liv har det vart.
Tack älskling.
True love never dies.





Det är allt jag tänker bjuda på, resten behåller vi för oss själva!

Puss /M
Kommentarer
Ellinor / 2009-07-02 @ 09:00:01

Sötnosar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0