Torsdag och 12 dagar kvar...

Morgonen börjar med att vi vaknade båda två vid 10 tiden.
Skönt med lite sov morgon, hela veckan har jag gått upp tidigt och sprungit hos läkaren.
Nu känner jag mig lite friskare, en hel vecka gick det. Usch...

Älskling gick upp till sin mamma och hämtade Shakira.
Vi åt frukost i sängen, Äggmackor, te och ett glas juice.
Medans vi åt så tittade vi på den nya Walt Disney filmen BOLT!
Den var bra. Får iallafall 4 av 5.
Här kan du se på trailern (http://www.youtube.com/watch?v=i7NvsCSVKaY)
Haha, den sötaste i filmen var helt klart "Kulan", som jag och Magnus snabbt döpte hamstern till.
(se varför)



+ M M M M . Sjukt söt!




Nu ska jag städa och försöka fixa fint i min garderob, fattar inte att det blir rörigt så snabbt :p
Puss o Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0