Tisdag. Om en vecka sitter jag i luften!

Dagen började inte så bra..
Satt och åt frukost med barnen,
helt plötsligt blev jag alldeles kallsvettig och skakig i hela kroppen.
Trodde verkligen att jag hade drabbats av våran magsjuka som härjar runt...
men sen helt plötsligt var det borta lika fort som det kom.
Skönt var det , och tur är väll det eftersom det inte är långt kvar tills jag åker.
Har inte tid eller ork till att bli sjuk nu... så Peppar peppar ta i trä...

Slutade 16.30. Gick förbi affären och handlade majs till middagen.
Idag blir det Chili con carne :)
Sen ikväll tänker jag verkligen se klart Benjamin Button. :)
GUD JAG ÄR SÅÅ TRÖTT!!!
måste vila lite nu innan middagen...
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0