Söndag :(

Igår hade vi jätte trevligt.
Kommer att sakna alla så himla mycket.
Fick en bok av Johanna... tack så mycket sötis, den ska jag ha med mig <3




Vi var hemma igen vid 3 tiden idag. Är så himla trött.. Sista dagen hemma idag. Imorn blir det middag hos mamma och sen åka till Tumba för att vänta på att åka till Arlanda... GUD VILKA FJÄRILAR JAG FÅR I MAGEN...
Nu ska jag ladda magen med dukoral..
Sen ska jag packa ner det sista i handbagaget...
Det känns så sorgligt att åka bort så länge.. Kul men sorgligt. Vet att jag kommer sakna min man något fruktansvärt mycket. Men jag får tänka på alla stunder vi haft tillsammans och sen på våra intärna små ord och skämt så ska det nog gå lite bättre.. Klappa nageln och så... :)

Vi har köpt massa cola :) Ska bli gott...


Nu är det dags ... hörs sen!
Kommentarer
Johanna / 2009-02-01 @ 21:20:07

Uscha!! Jag tror jag tillochmed kommer att saknda dig! =)

Jaa när du kommer hem är det inte så långt kvar tills han/hon är här tillsammans med oss.

Dax för TE!


Maddiih / 2009-02-01 @ 23:16:11

Tack för te:t ;) Hehe..

mmm.. kommer sakna er också! :)

Det ska bli så mysigt med en liten bebbe i huset :) MMM.. gos! Lycka till nu med allt. PUSSAR OCH KRAMAR



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0