Måndag Morgon!

Nu är det mindre än 24 timmar kvar tills vårt flyg går.
Om allt nu går som det ska, när jag vaknade skickade Louise en länk om snökaos och förseningar i flygtrafiken.. Hoppas att det löser sig till imorn. Hela vintern har det kunnat snöa, men ikke... självklart ska det komma precis när vi ska åka. Jaja.. vi får hålla tummarna.

Sov skit dåligt inatt. Mådde jätte illa när jag skulle somna igår.
Nu måste jag snart börja packa ner det sista... som mp3 och kamera.
Ska åka och ta ett foto i automat till ett kort vi ska använda på resan, ska köpa mössa till Magnus :) Annars tänker han sno min. Och sen är det middag hos Mami som gäller.
Kommer kännas helt sjukt när man lämnar ön bakom sig , hundarna kvar och 2 månader tills man kommer tillbaka! Usch... KOMMER SAKNA ALLT OCH ALLA!!! <3
Kommentarer
Johanna / 2009-02-04 @ 04:23:41

Kommer sakna dig med Maddrutt ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0