Dagen igår..

Till Johanna och Ellinor ! :)
Som jag sa, sålänge inget allvarligt händer..
Nu var ju Enya sjuk som jag skrev i inlägget innan, och dagen igår blev väldigt lång.
Så jag bjuder på gårdagens inlägg idag, och dagens inlägg ikväll :) Det är en bra deal tycker jag!

Efter veterinärbesöket igår var vi 1600 kr fattigare och vi får förhoppningsvis en lite piggare hund.
Prat om kastrering kom även upp. Det vore ju faktiskt det allra bästa, men jag skulle så gärna vilja ha en kull med henne först..

Väl hemma igen började jag göra mig iordning. För att snart åka iväg igen.
Hann träffa morbror lite snabbt som var på besök hos Totte! GRATTIS TOTTE IGEN PÅ FÖDELSEDAGEN! <3
Åkte till Älvsjö och mötte Lolli och mami! Så åkte vi till IKEA!
GUD VAD MED GREJER VI KÖPTE! (Eller mamma köpte) Världens bästa mamma som vill ge julklappar :)

Bilderna är ifrån IKEAs hemsida, eftersom jag inte har med mig sängen hem.

 

Spjälskydd :)
Vi köpte även lite annat smått och gott

Älskar den hära! HAHA så sööt

Och självklart en madrass också :)

Sen är det här lite saker som jag har innan från IKEA! :) kan lika bra visa det här också. Eftersom jag inte har gjort det tidigare.


Sen köpte jag en ram och 2 nya kuddar!
+ att jag fick en WOKpanna av mamma :)
tror att jag har fått med allt nu :)

Igår när jag kom hem så somnade jag innan jag hunnit innanför dörren nästan.
Det var en lång och händelserik dag!
Tack mamma och Louise för den mysiga dagen! <3
Kommentarer
Johanna / 2009-12-03 @ 14:18:44

sv: Ja, så fort vårt internet kommer igång därhemma kommer bilder på allt upp. Då kanske tillome bebisen hunnit komma ut :p


Ellinor / 2009-12-03 @ 14:33:34

Det godtas :)


Johanna - Max mamma / 2009-12-03 @ 20:04:26

ÅÅåå nästan samma saker som vi har.

Han ÄLSKAR fiskarna!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0