Tisdag 10 Mars

Elavbrott mellan 06:00-16:00.
Kuuul Juuul!

Ingen shake till frukost. Som har blivit en vana för mig vid det här laget.
Ingen AC och ingen vind. Jag låg under ett parasol nästan hela dagen.

Gjorde ett hjärta till Baby i sanden idag.

Älskar dig mitt hjärta! Önskar att du va här. <3

Daniel åkte iväg till sin morfar igen när vi märkte att det fanns lite tid över innan Tommy kommer.
Har kanske glömt att säga det, men anledningen till att vi har vart här på Phuket så länge är för att vi väntar på att Daniels kompis Tommy ska komma. Och nu är den dagen inne.
Tommy kom och vi gick direkt ut för att äta

Efter maten gick vi och beställde biljetter till Khao Lak.
Vi åker imorrn.
Gänget gick ut ett tag för att ta några öl, jag gick hem. Magnus och jag pratade lite i telefonen och sen sov jag.
Klockan 05 ramlar dom in här och ska sova :)
Dom hade vart på Fullmoonparty.

Jag undrar hur pigga dom är om 2 timmar när bussen kommer. HAHA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0