Söndag 15 Mars

Jag och Louise gick upp vid 10 och åt frukost på restaurangen, och sen gick vi ner till stranden.
Mulet idag, men solen tar ju jätte bra ändå som tur är.

Här ligger jag och pressar ;)

Tommy och Daniel kom ner och lekte i vågorna även idag.
Sen gick vi upp och åt lunch på restaurangen igen.
Just det, höll på att glömma.. i morse fick jag hålla i dom sötaste små tussarna jag någonsin sett

Ja, jag började nästan gråta...

Vi gick hem och duschade, sen somnade alla utom jag.
Gick ut och satte mig på balkongen och läste, Svensk Maffia.
Det spöregnade och jag satt där ute och bara mös.
Det är så härligt ibland att bara sitta och lyssna och titta på regnet.
Men sen brakade helvetet löst med åska och blixtar, det tycker jag e obehagligt.
Iallafall när det blir för mycket, och precis bredvid huset..

När herrskapet hade bestämt sig för att vakna gick vi ut och åt.
Sen satt vi ett tag vid datan och när vi kom hem blev det ännu en match i Plump!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0