Sista natten med "gänget" !

Jaha , då var den här. Sista natten!
Nu har vi bara det sista kvar, dammsugning och moppning av golv imorn när möblerna är ute.

När vi hade vart och köpt vår glass gick vi hem till våra kära grannar med lite öl.
Dom hade grillat och satt ute och åt i kvällssolen. MYSIGT!
Gud vad jag kommer att sakna det hära.... usch!
Vi kollade på talang och pratade massa och skrattade såklart som vanligt en massa.

Alla blev sugna på glass igen så Magnus tog moppen upp till affären och köpte lite BJ glass.
Jag fick lyssna på deras bebis hjärtslag idag. Vilken häftig känsla...
Nu ska vi lägga oss och sova och det är dags att jag slutar skriva nu för jag känner att tårarna är påväg...
Kommer att sakna er, Johanna och Johannes... bättre grannar kan man inte få... (L)


Over and out!
/Madelene
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0