Måndag 9 Mars - GRATTIS LOUISE!

Idag är det min storasysters födelsedag :)
Igår hade vi gått för att beställa en tårta till Louise, så klockan 9 skulle vi hämta den.
Trodde vi ja, kl 17:00 skulle den vara klar. HAHA, vi sprang och köpte lite glass och jordgubbar istället och det gick ju också bra :) Hon fick en klänning av mig och av Daniel fick hon en biljett till FantaSea, en show som visas här i Phuket. Och det ska vi gå på ikväll :)

Jag och Louise låg på stranden själva idag, Daniel åkte till sin morfar och sa hejdå för vi ska åka härifrån snart.

Vi gjorde oss i ordning och slängde i oss lite av tårtan.

Den var god och verkligen jätte fin! men som sagt.. Jag gillar socker, och det finns det inte mycket av.

Sen åkte vi taxi till FantaSea.
Det var så jävla häftigt.
Jätte vackert och showen var verkligen sevärd. Ett måste om du är i Phuket!


JÄTTE LYCKAD DAG! Och grattis igen älskade syster

Jag och födelsedagsbarnet :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0