Måndag 23 Mars

Idag gick jag upp kl 1. De andra hade då vart vid vattnet ett tag.

Solade och badade. Sen gick vi upp och gjorde oss i ordning.
Gick och köpte biljetter till Kho Samui. För idag ska vi besöka våra vänner!
Båten tog inte alls lång tid, 40 min ca.
Väl hemma hos Tessi, Sandra och Daniel kunde festen börja.
Vi beställde hem Mc´Ds :D MUMS! och sen var det dags att ta taxi ner till stranden för att se Job2do! :D
Det var så jävla grymt!

JOB2DO

Jag, Tessi, Louise och Sandra

Louise och Jag ! I LOVE U BIG SiSTER!

När spelningen började gå mot sitt slut så drog vi oss vidare till reaggebaren för att lämna lite fotspår.

Där hängde även den finaste halsduken som någonsin gjorts :)
VI ÄR ÖVERALLT!!!

Efter det gick vi vidare till ett ställe där man kunde dansa lite och det gjorde vi nån timme och sen kände vi alla att det fick räcka för idag. Inatt har vi fått låna en lägenhet precis under dom, jätte fint och jätte snällt!
Jag, Lollo och Tessi satt upp på balkongen och pratade hela natten, det var jätte trevligt.
Gick och la oss vid 7-8 tiden tror jag!
TACK FÖR EN UNDERBAR DAG! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0