Lördag 28 Mars

Vi vaknade och sen hann vi inte mer än ut på gatan förrän det kom fram en kille som frågade oss om vi ville åka båt med honom runt ön och snorkla. Så vi sprang och käkade lite frukost och sen bar det av.
Vi snorklade ute vid Shark Island, tyvärr såg vi ingen haj :( men det var häftigt ändå. Jag älskar verkligen att snorkla, det är en helt ny värld där nere under vattenytan som man aldrig tänker på annars.

Haha, ah alla kom iaf med på bild :)

Hela dagen var vi ute till havs och det var helt underbart.
På kvällen åt vi grillspett med bakadpotatis och majskolv.
Detta har jag längtat efter sjukt länge. Och det var helt underbart gott.
Jag och Lollo gick och la oss tidigt idag och killarna gick ut.

PUSS
Kommentarer
Lollo / 2009-04-14 @ 13:21:24

Sol bad och värme, kan det bli bättre? varför åkte vi någonsin hem?

maddih / 2009-04-14 @ 13:28:58

Jag vet inte baby, varför stannade vi inte bara ? :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0