Lördag 14 Mars - Similan <3

Klockan ringde 07:15, upp och hoppa!
Lämnade in lite smutstvätt påväg ut till taxin och sen åkte vi iväg till båt hamnen.
Vi åkte Speedboat ut till Similan öarna och där snorklade vi 4 gånger, 2 gånger ifrån båten och 2 gånger ifrån land.
Jag har fått se Nemo, Doris och massa andra sötnosar.
Det är bland det häftigaste jag har gjort. Kommer aldrig glömma denna dag!

Jag under ytan
  
stranden                            fiskar                                 botten

Jag

Louise

Tommy, Daniel och Jag.

Storm på kvällen när vi kom tillbaka, strömavbrott och världens oväder.
Vi satt på restaurangen och tog lite middag och så istället för att sitta på ett kolsvart rum.
På restaurangen var det också kolsvart men där hade dom iallafall tänt lite levande ljus.
När vi kom tillbaka till rummet kom elen tillbaka och vi spelade plump och sen satt vi på balkongen och diggade musik och drack lite öl.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0