Fredag 3 April - Nu är resan slut :(

Vi landade som planerat i Österike-Wien kl 06.
Då hade vi flygit i 10 ½ timme ca. 45 min senare lyfte planet mot Sthlm.

Louise på planet till Sverige
 
Pigg ? :)

På Arlanda landade vi kl 09:30, precis som beräknat.


Och där stod han, min prins! Gud det går inte ens att beskriva hur det kändes.
Han lyfte upp mig och vi pussades och kramades. Var så glad.
Men det kändes jätte konstigt. Det som for runt i huvudet var, gud kan jag pussa honom? Är detta på riktigt? Och pappa, min pappa han stod där han med. :) gud va jag har längtat. Vi åkte hem till honom i Bålsta och där fick vi maten som vi har beställt :) Hemmagjoda köttbullar, Kokt potatis, gräddsås och lingonsylt. :) Det var guld. Millan,Daniel, Totte, Sophie,Daniel, Pappa, Lollo, Magnus och Carina alla på samma plats. Och för att inte glömma min älskade hund Enya. Så stor hon har blivit. Jag kan inte fatta att vi är hemma igen.
Jättefin vårdag hemma i Sverige idag, jag kunde gå runt i T-Shirt och uppvikta jeans.

Vid 17 åkte vi hem till Ingarö. Vi hälsade på Johanna och Johannes, våra underbara grannar. Dom ska ha barn i augusti och nu börjar det synas mycket på magen :) Åh jag e så glad för deras skull.
Jag och Baby gick på en kvällspromenad och det känns så sjukt att kunna gå och hålla honom i handen igen. :)
Det är så mysigt att få vara honom nära igen.
Nu är det dags för mys :) Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0