Fredag 20 Mars - 2 veckor kvar av resan

Idag sov jag till 12:30.
Nedd kom och la sig med oss. Vi badade och solade hela dagen.
Killarna spelade Volleyboll med massa andra som också ville spela.

Louise, Daniel och Tommy gick hem och Nedd gick och hämtade sin gitarr, så satt vi och spelade och sjöng ända tills solen gick ner. Jag och Tommy gick och åt själva idag, då kollade vi på Pineapple Exress. Den e så jävla skön, tror jag har sett den 3 gånger här nere nu. Efter ett tag kom Nedd förbi och gjorde oss sällskap. Vi hittade Louise och Daniel och vi alla gick iväg och spelade lite biljard.
Sen gick vi ner till stranden på kvällen och kollade lite eldshow igen.

Tommy, Jag , Nedd, Louise och Daniel
Vi gick hem vid 3 tiden.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0